maanantai 9. maaliskuuta 2009

Tipulit kasvavat

Jotenkin muka kiire et ei kerkee kuulumisia laittaa.. On tullu tehtyä kaikkee muuta et ei oo kerinny koneelle istua. Mm. töissä käynti häiritsee harrastuksia ;) No joo.

Tässä lastentarha osasto tänään.

Pablo, Tiiteli ja Taateli

Taateli on mun mielestä ihan isänsä näköinen. Ja Tiiteli on vähän rääpäle. Tai ainakin Taateliin verrattuna. Oon lähes 100 varma että ne on kuoriutunut peräkkäisinä päivinä ja silti Taateli on kehittyny paljon nopeemmin. No lapset kehittyy eri tahtiin.

Äiti oli viikonloppuna käymässä ja annoin Totsin niille lainaan. Totsi oli käyttäytynyt tosi mallikkaasti junassa ja bussissa. Ihan kun paljonkin olis kulkenu julkisilla. Tosin en mä olis sitä mukaan antanu, jos olisin hetkeekään epäilly, et äiti ei Totsin kans siel pärjäis. Eli Totsi on nyt siellä kyläilemässä. Pistetäänpä Totsin kuvakin tänne.

Totsi viime kesänä.

Piti laittaa kesäkuva kun on jo niin keväistä. Oon uudelleen järjestäny ikkunalautoja. Toin kellarin rapusta värinokkos-ruukut. Elän siinä uskossa ja toivossa et ne olis siementäny sinne ainakin vähän ja sielt rupeis itään jotain. Kyllästyin niihin jossain vaiheessa talvea ja laitoin ne jäähylle. Tosin on mulla yksi tuolla santpaulian ruukussa. Se on sinne hypännyt enkä sitten viitsinyt ottaa sitä pois, eihän se siellä mitään haittaa.. Nyt mulla on visio että laitan isoon ruukkuun ison puskan erivärisiä värinokkosia kasvamaan. Siis vain yksi ruukku tällä kertaa. Tomaatin taimet on lähteneet jo hienosti kasvuun. Saa nähdä miten käy.
Sisustin kasveilla kylppärinkin. Tuli aika hieno. Vähän pitää vielä tuunata. Ja tekis mieli hankkia murattia sinne. Pitää suunnitella..

Kike: Affun paperit tuli tänään postissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti